poniedziałek, 25 kwietnia 2022

Onlybio Hair in Balance odżywka domykająca łuskę włosa - moja opinia!

 Cześć!

Niedawno pokazywałam Wam zawartość pudełka Pure Beauty Spring's Calling (link: Pure Beauty Springs Calling ). Jednym z produktów, które znalazłam w pudełku była nowość do włosów z serii Hair In Balance od Onlybio - odżywka domykająca łuskę włosa. Produkty z tej serii są mi znane i bardzo je lubię, dlatego bardzo ucieszyłam się z możliwości wypróbowania nowości.

Odżywka domykająca łuskę włosa to całkowita nowość na rynku. Dzięki zawartości kwasu mlekowego i cytrynowego odżywka ma pH na poziomie 1,8. Dzięki temu domyka łuskę włosa i zwiększa ich nawilżenie. Odżywka zawiera aż 98% składników pochodzenia naturalnego, jest wegańska. W jej składzie oprócz kwasów znajdziemy również emolienty, które dodatkowo wygładzają włosy. Odżywka ma piękny zapach soczystej pomarańczy.



Odżywki używałam 1-2 razy w tygodniu. Nakładałam ją na mokre, umyte włosy i trzymałam przez około minutę. Nie chciałam przetrzymywać odżywki przez dłuższy czas ze względu na jej niskie pH, nie nakładałam jej też na skórę głowy, tylko na samą długość włosów. Efekty? Możecie zobaczyć na zdjęciu niżej :) Włosy są gładkie, sypkie i pięknie lśnią.

Odżywka domykająca łuskę włosa od Onlybio sprawdziła się u mnie bardzo dobrze. Włosy wyglądają po niej ładnie i zdrowo. Na pewno zagości na stałe w mojej pielęgnacji.


*Post powstał we współpracy z Pure Beauty*


2 komentarze:

  1. Ja jakoś nigdy nie miałam okazji zapoznać się z linią Only Bio do włosów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ją bardzo, szczególnie odżywki świetnie się u mnie sprawdzają :)

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.
Copyright © 2016 Jednafiga Blog , Blogger