niedziela, 30 sierpnia 2020

Balsam wyszczuplający Resibo - czy faktycznie działa?

Zużyłam całe opakowanie balsamu wyszczuplającego od Resibo, więc przyszła już chyba pora na recenzję :)

Balsam kupiłam na ostatniej edycji targów Ekocuda. Od dawna chciałam go wypróbować, a że na targach Resibo ma fajne zniżki to go wzięłam 😊

Po zużyciu całego opakowania mam bardzo mieszane uczucia. Nie oczekuje rzeczy niemożliwych, wiadomo że żaden kosmetyk nie sprawi że w cudowny sposób schudniemy a nasz cellulit sam magicznie wyparuje. Jednak Resibo właśnie to nam obiecuje - na ich stronie możemy przeczytać o tym jak według ich badań balsam redukuje obwód ud, redukuje cellulit i ujędrnia skórę. No cóż... Niestety po osobistym teście mogę się zgodzić tylko z tym ujędrnianiem.

Po regularnym stosowaniu balsamu na uda i brzuch zauważyłam że moja skóra jest bardziej jędrna i mocno nawilżona. Balsam błyskawicznie się wchłania, nie klei się ani nie zostawia tłustej warstwy na skórze. Jest bardzo fajny na basen albo siłownię, możemy się nim posmarować i od razu zakładać spodnie 😉 Balsam ma przyjemny zapach i fajną konsystencję, jest też bardzo wydajny.

Ogólnie jestem zadowolona z balsamu, fajnie nawilża, odżywia i ujędrnia skórę. Niestety balsam nie działał tak jak obiecał producent, ponadto uważam że cena (ok. 90 zł) jest stanowczo zbyt wysoka jak na takie efekty. Mimo że nie był zły więcej go raczej nie kupię, z pewnością znajdę coś o podobnym działaniu i w niższej cenie 😉

Używacie tego typu produktów? Dajcie znać w komentarzu :)



4 komentarze:

  1. ja bym się nie skusiła, bo znam fajne żele za 1/5 tej ceny

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś ten balsam. Zgadzam się, że pięknie pachnie, dobrze nawilża skórę i ogólnie jest bardzo przyjemny w użytkowaniu oraz wydajny. Niestety mnie również cena raczej zniechęca do zakupu kolejnego opakowania. Może kiedyś się skuszę, bo w sumie był dość wydajny i dobry na zimę, ale w najbliższej przyszłości raczej będę wybierać tańsze kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.
Copyright © 2016 Jednafiga Blog , Blogger