poniedziałek, 8 lipca 2019

Idealny makijaż na lato z Lily Lolo

Cześć!

Nadszedł lipiec a wraz z nim wakacje, słońce, upały... i problem: jak się malować w taką pogodę? Dużo osób rezygnuje w tym okresie z makijażu, ale wiem że wśród Was są też osoby, które nie wyobrażają sobie wyjścia do ludzi bez choćby odrobiny podkładu. W okresie letnim jest to problematyczne, ponieważ skóra bardziej się poci i źle znosi ciężkie kosmetyki. Na szczęście coraz większą popularność zyskują na rynku mineralne produkty do makijażu, które są znacznie lżejsze i przyjaźniejsze dla skóry niż tradycyjna kolorówka.


W ciągu ostatnich kilku tygodni miałam przyjemność wypróbować kilka produktów mineralnych od Lily Lolo. Były to: mineralny podkład do twarzy SPF 15, pędzel do podkładu Super Kabuki, mineralny rozświetlacz Star Dust i naturalny korektor pod oczy Lemon Drop. Kosmetyki testowałam w różnych warunkach, m.in. w czasie upalnych wakacji w Grecji, na weselu i w czasie kilkunastu godzin pracy przy obsłudze festynu, myślę więc że pora już coś o nich napisać.


Podkład mineralny SPF 15.

Na stronie producenta możemy przeczytać taki opis produktu:

"Delikatna, jedwabista konsystencja, prosty skład i filtr SPF15 – to tylko niektóre z zalet podkładów mineralnych Lily Lolo. Zapomnij o efekcie maski i postaw na naturalny makijaż. Poziom krycia podkładów zależy od ilości nałożonych warstw, a do wyboru masz aż 18 odcieni. Ich głównym składnikiem jest mika, która ma właściwości rozpraszające światło. Podkłady mineralne Lily Lolo to piękna, promienna cera bez wysiłku."


Brzmi całkiem nieźle, prawda?

Podkład mineralny Lily Lolo ma prosty i krótki skład, będzie więc dobrym produktem dla osób lubiących kosmetyki naturalne. W składzie znajdziemy:
- mikę, która nadaje efekt gładkiej skóry
- dwutlenek cynku, który ma właściwości antybakteryjne i kryjące
- dwutlenek tytanu, który jest naturalnym filtrem UV
- mineralne pigmenty.

Podkład ma formę sypką, nakłada się go za pomocą specjalnego pędzla o którym przeczytacie poniżej, albo za pomocą gąbki. Dużym plusem jest to, że krycie można budować - od bardzo lekkiego po bardzo mocne. Dzięki temu podkład jest odpowiedni i dla osób które lubią delikatny efekt i lekką poprawę wyglądu skóry i dla osób, które potrzebują zatuszować niedoskonałości. Nawet przy dużym kryciu podkład nie wygląda jak maska, ładnie wtapia się w skórę i daje naturalny efekt. Do wyboru mamy aż 18 odcieni w 4 różnych tonach, więc dla każdej cery znajdzie się właściwy kolor. W doborze odpowiedniego odcienia podkładu pomoże nam ściągawka ze strony dystrybutora: http://www.costasy.pl/jak-dobrac-idealny-podklad. Ja wybrałam podkład w kolorze Blondie i dla mojej jasnej i lekko różowej cery był to idealny wybór. 


Jak nakładać podkład mineralny Lily Lolo?

Metodę nakładania podkładu mineralnego dobiera się indywidualnie, biorąc pod uwagę rodzaj i stan cery oraz efekt jaki chcemy uzyskać. Bez względu na wybraną metodę, podkład nakładamy zawsze na oczyszczoną i nawilżoną skórę. Kiedy już przygotujemy skórę, musimy wybrać czym będziemy nakładać podkład - gąbką czy pędzlem? Ja używam miękkiego pędzla Super Kabuki z Lily Lolo, ale podkład można również nakładać innym pędzlem (choć z niekoniecznie tak dobrym efektem) albo gąbeczką. Nakładanie podkładu gąbką daje mocniejsze krycie, będzie więc to lepsza opcja dla osób z cerą problematyczną i trądzikową. Dla osób z cerą normalną i suchą polecam pędzel.

Nakładanie podkładu mineralnego za pomocą pędzla Super Kabuki Lily Lolo.

Najpierw należy wysypać odrobinę podkładu na zakrętkę. Wystarczy tylko szczypta, podkład jest bardzo wydajny! Następnie nabieramy wysypany podkład na pędzel i stukamy pędzlem w brzeg pojemniczka, żeby usunąć nadmiar podkładu i lepiej rozłożyć pozostały podkład na włosiu. Następnie zaczynamy nakładać podkład okrężnymi ruchami, zaczynając od środka twarzy. Podkład musimy wmasować w twarz, im dłużej będziemy go wcierać tym efekt będzie mocniejszy. Dla uzyskania mocniejszego krycia należy dołożyć 2-3 warstwy. Wydaje się skomplikowane, ale po kilku aplikacjach nabiera się wprawy i makijaż nie zajmuje więcej czasu niż przy użyciu tradycyjnego podkładu.


Jak już wspomniałam podkład można nakładać innym pędzlem typu kabuki, jednak ja polecam ten z Lily Lolo. Jest dobrej jakości, bardzo miękki i delikatny dla twarzy. Wykonany jest z włosia syntetycznego, jest więc odpowiedni dla wegan. Podkład nakłada się nim precyzyjnie i dokładnie.

Wykończenie makijażu.

Oprócz naturalnego podkładu mineralnego Lily Lolo oferuje nam też szeroką gamę produktów do wykończenia makijażu. Znajdziemy w niej m.in. korektory, pudry matujące, rozświetlacze i bronzery. Ja miałam przyjemność przetestować korektor Lemon Drop oraz rozświetlacz Star Dust.

Korektor Lemon Drop - idealny pod oczy?

Lemon Drop jest korektorem prasowanym. Zamknięty jest w sporym opakowaniu z lusterkiem. Ma intensywnie żółty pigment, dzięki czemu nadaje się do zakrywania cieni pod oczami i siniaków. 

Korektor nakładam kolistymi ruchami malutkim pędzlem do cieni. Trzeba robić to bardzo delikatnie, żeby nie podrażnić delikatnej skóry pod oczami. Krycie korektora jest na prawdę dobre, już po jednej warstwie cienie są znacznie mniej widoczne, przy czym cały makijaż wygląda naturalnie. Korektor nie wchodzi w zmarszczki, nie ciastkuje się, a po całym dniu wygląda tak samo jak tuż po nałożeniu.


Rozświetlacz mineralny Star Dust - dodaj sobie blasku!

Ze wszystkich produktów od Lily Lolo to właśnie rozświetlacz nie mógł mnie do siebie przekonać. Na początku miałam wrażenie że efekt który daje jest bardzo delikatny... ale była to kwestia odpowiedniego nakładania! Tak jak już wspomniałam, moc kosmetyków mineralnych można budować, tutaj trzeba po prostu dołożyć kolejne warstwy, aby zbudować efekt glow. Rozświetlacz nakładamy na szczyt kości policzkowych i łuki brwiowe, można go też nałożyć w wewnętrznych kącikach oczu. Do jego nakładania używam zwykłego pędzla do rozświetlacza, ale w ofercie Lily Lolo znajdziemy też dedykowany pędzel do tego produktu.


Jak sprawdziły się u mnie kosmetyki Lily Lolo?

Bardzo dobrze! Do tej pory używałam głównie tradycyjnych produktów do makijażu, a w okresie letnim rezygnowałam z podkładu aby nie obciążać skóry. Z podkładem mineralnym nie mam już takiego problemu. Podkład mineralny faktycznie nie wpływa w żaden negatywny sposób na skórę, nie obciąża jej ani nie pogarsza stanu. Co więcej, skóra po użyciu podkładu wygląda naturalnie, jest gładka i ma jednolity koloryt. Nie przetłuszcza się więc nawet po kilkunastu godzinach nie świecę się. Podkład i korektor nie ścierają się z twarzy, nie wchodzą w zmarszczki i nie podkreślają suchych skórek. Cera wygląda świeżo i promiennie. 

Podsumowując, myślę że kosmetyki mineralne Lily Lolo są produktami godnymi uwagi. Dają ładny efekt i mają dobry wpływ na skórę. Są też bardzo wydajne. 

Produkty Lily Lolo można zakupić na stronie: http://www.costasy.pl/

Co sądzicie o tych produktach? 

3 komentarze:

  1. Chyba kiedyś używałam rozświetlacza tej marki, ale nie zgrywał się z moim podkładem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam przyjemność używać kosmetyków tej marki i bardzo je polubiłam. Najbardziej sprawdził się u mnie puder matujący, to jest mój hit nad hity. Pędzel Super Kabuki też bardzo lubię, świetnie rozprowadza kosmetyki i jest niesamowicie przyjemny w użytkowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż wygląda bardzo delikatnie i naturalnie. Dużo dobrego słyszałam o tej marce i chyba w końcu muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.
Copyright © 2016 Jednafiga Blog , Blogger