niedziela, 19 maja 2019

Anastasia Beverly Hills Riviera Palette, czyli moja pierwsza paletka z wyższej półki!

Cześć!

Od jakiegoś czasu coraz bardziej interesuję się makijażem. Oczywiście nie jestem ekspertką w tym temacie, nie mam też za sobą żadnego kursu, ale lubię się malować sama dla siebie. Dlatego niedawno z okazji urodzin postanowiłam zainwestować w paletkę z wyższej półki cenowej. Do tej pory miałam w swojej kolekcji kilka paletek z Makeup Revolution, paletkę Miyo Instaglam, paletkę Sleek i kilka pojedynczych cieni różnych marek. Rozważałam zakup jakiejś palety z Hudy, ABH albo nowej paletki Affect, ale spontanicznie mój wybór padł na Rivierę (ah ta promocja w Sephorze ;)).


Paleta ABH Riviera zawiera 14 cieni matowych i metalicznych oraz pigmenty. To co ją wyróżnia to piękne kolory, za jej pomocą można zmalować piękną tęczę. Do tej pory nie miałam aż tak kolorowej paletki, brakowało mi jej ;)

Kolory obecne w paletce:


  • Sails – matowy biały cień, słabiej napigmentowany.
  • Yacht – metaliczny cień w kolorze bursztynowym, bardzo mocno napigmentowany, miękki.
  • Seychelles – metaliczny turkus, jak na niego patrzę od razu myślę o ciepłych krajach ;)
  • Palermo –  metaliczny różowy cień, lubi się osypywać.
  • Seaside – srebrno-fioletowy cień metaliczny o chłodnym odcieniu. 
  • Inheritance – metaliczne złoto, piękne wykończenie!
  • Mediterranean – kolejny błękit, tym razem metaliczny i chłodny.
  •  Estate  – pastelowy matowy odcień brzoskwini, używam go do codziennych makijaży.
  • Cabana  – musztardowy cień matowy, mocno napigmentowany.
  • Coastline – pastelowo-pomarańczowy cień matowy, ciemniejszy niż Estate.
  • Bahamas  – mocno różowy, intensywny pigment. Uwaga, może zabarwić powiekę!
  • Monte Carlo – przygaszony róż, matowy.
  • Cannes – fioletowy pigment, również może barwić powiekę. Jego odcień można budować.
  • Palm – czekoladowy pigment (mi kojarzy się z orzechem kokosowym ;)), bardzo uniwersalny, można go wykorzystać w codziennym makijażu.


Opakowanie paletki ABH Riviera jest duże i bardzo ładne. Na zdjęciach wydawało mi się lekko tandetne, ale kiedy tylko wzięłam paletę do ręki od razu zmieniłam zdanie. Paletka jest duża, pudełko jest grube, dobrej jakości. W środku jest pędzelek oraz lusterko. Już po samym pudełko widać, że jest to paletka z wyższej półki.


Cienie ABH Riviera dobrze ze sobą współpracują, praktycznie same się blendują. Ich moc można budować. Cienie nie robią żadnych plam, można nakładać je warstwami. Lekko się osypują i to jest ich minus, ale mimo wszystko jestem zadowolona z paletki.

Niewątpliwie kolory są oryginalne i ekstrawaganckie. Jeśli szukacie czegoś odlotowego na wakacje, to polecam :) Dla mnie kolorowa paletka jest strzałem w dziesiątkę, jestem pewna że pojedzie ze mną na wakacje. Póki co używam jej do pracy, w zwykłym, codziennym makijażu (pastelowe odcienie są do tego idealne). Kolory są przemyślane i odpowiednio dobrane, za ich pomocą można wyczarować wiele różnych kombinacji. Polecam!

Kilka makijaży wykonanych paletą Anastasia Beverly Hills Riviera:



Użyte produkty: paleta ABH Riviera, paleta Miyo Instaglam, kredka do brwi Feather Brow Wibo, tusz do rzęs Volume Infusion Max Factor, korektor No More Dark Circles Lovely, eyeliner Eveline


Użyte produkty: paleta Riviera ABH, rzęsy Visofree, pomada do brwi Wibo



Użyte produkty: paleta ABH Riviera, paleta Instaglam Miyo, paleta Beauty Glazed Neptune, kredka do brwi Feather Brow Wibo, tusz do rzęs Volume Infusion Max Factor, korektor No More Dark Circles Lovely, eyeliner Eveline, rzęsy Visofree, pigment Bell

__________________________________________
paletka Anastasia Beverly Hills, paletka ABH, paletka Riviera, Sephora, Riviera inspiracje, kolorowy makijaż inspiracje, ABH inspiracje, Riviera opinie

4 komentarze:

  1. Piękne są te kolory, idealne na lato! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ma piękne odcienie, śliczne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że sprawdza się rewelacyjnie w Twoich rękach, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolorki,paletka warta swojej ceny.
    Obserwuję, pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.
Copyright © 2016 Jednafiga Blog , Blogger