środa, 24 sierpnia 2022

Pure Beauty Enjoy The Sunshine

 


Cześć!


Chciałabym Wam dzisiaj pokazać zawartość ostatniego pudełka od Pure Beauty, cztli Enjoy The Sunshine. Jak widzicie, pudełko jest przepiękne i bardzo wakacyjne. Na opakowaniu widzimy mnóstwo rajskich kwiatów i egzotyczne ptaki, a co znalazło się w środku?


1. Łagodzący krem BB Vianek

Lekki, wielofunkcyjny krem BB z filtrem SPF 15. Ma ładny, jasny odcień, lekką konsystencję i przyjemny zapach. Krem miałam już okazję wypróbować wcześniej i z wielką przyjemnością do niego wrócę. Dodatkowym plusem jest dla mnie opakowanie typu air less, które jest bardzo higieniczne w użyciu. Marka Vianek słynie z dobrych i naturalnych kosmetyków, cieszę się więc, że znalazłam ją w boxie Pure Beauty.


2. Nawilżający balsam do ciała Physiogel

Po wakacjach moja skóra była mocno przesuszona od słońca. Balsam Physiogel świetnie się z tym rozprawił i błyskawicznie poprawił stan mojej skóry. Balsam ma duże opakowanie i wygodną pompkę, która ułatwia aplikację. Bardzo fajny produkt, który już zagościł w mojej pielęgnacji.


3. Rozświetlające serum do twarzy z adaptogenami Onlybio Face In Balance

Serię Face In Balance z Onlybio znam już od dawna, ale tego serum jeszcze nie miałam okazji wypróbować. Serum zawiera adaptogeny, czyli substancje antyoksydacyjne, poprawiają kondycję naszej skóry i pomagają walczyć z niekorzystnym wpływem wolnych rodników.


4. Peeling do twarzy z kwasami AHA Peellove Floslek

Peeling to dla mnie obowiązkowy produkt w pielęgnacji twarzy. Peling Peellove od Floslek jest jednocześnie delikatny i skuteczny. Usuwa martwy naskórek, dzięki czemu widocznie poprawia wygląd skóry i ułatwia wchłanianie się składników aktywnych z maseczek, kremów czy serum.


5. Bielenda Minty Fresh, peeling do stóp odświeżająco-wygładzający

W tej edycji pudełka pojawiły się 3 rodzaje peelingów do ciała od Bielenda (wysyłane losowo). Mi trafił się akurat peeling Minty Fresh, który i tak chciałam wypróbować. Peeling zawiera pumeks, który doskonale wygładza skórę. Dodatkowo mięta przyjemnie chłodzi i odświeża.


6. So!Flow By Vis Plantis, pianka brązująca do ciała

Uwielbiam pianki brązujące, sprawdzają się u mnie o wiele lepiej, niż tradycyjne balsamy do ciała. Lato powoli się kończy, więc jeśli chcecie zachować opaleniznę na dłużej, bardzo polecam wypróbować tę piankę. Nie robi smug i daje piękny i naturalny efekt.


7. Biokap Bellezza, regenrująco-naprawcza maska do włosów

Regenerująca maska przeznaczona do suchych i łamliwych włosów. Nawilża, wygładza i nabłyszcza włosy. Opakowanie ma 50 ml, jest to więc fajna opcja do wyjazdowej kosmetyczki.


8.  Kojący olejek do oczyszczania skóry wrażliwej i naczynkowej Redblocker

Jest to specjalistyczny dermokosmetyk przeznaczony do oczyszczania skóry wrażliwej i naczynkowej. Oprócz oczyszczania skóry, olejek wzmacnia naczynka krwionośne, redukuje zaczerwienienia i nawilża skórę. Olejek zmywa się ciepłą wodą, nie zostawia więc on tłustej warstwy na skórze.


9. Biolaven, zapachowa mgiełka do ciała

Miałam już kiedyś inny produkt z tej serii i byłam zachwycona jego zapachem. Winogrona i nutka lawendy, zapach słodki i wakacyjny. Byłam więc zachwycona, kiedy znalazłam mgiełkę o takim zapachu w boxie. Mgiełka pachnie cudownie, a do tego przyjemnie nawilża i chłodzi ciało. Zapach jest lekki, nie jest przytłaczający. Myślę, że świetnie sprawdzi się w gorące dni, ale też i jesienią.


10. Syoss Pure Effect, suchy szampon do włosów

Suchy szampon to produkt, którego nie używam zbyt często, ale i tak mam go zawsze w zanadrzu. Jest to świetna opcja na szybką poprawę fryzury - oczywiście suchy szampon nie zastąpi klasycznego mycia, ale w szczególnych sytuacjach bywa niezastąpiony. 


11. Pierre Rene, lakier do paznokci Proffesional

Lakier do paznokci Pierre Rene o żelowej konsystencji i nasyconym kolorze. Mi trafił się kolor Tender Rose, czyli piękny, jasny róż.


12. Artishoq, suplementy na zdrowe i piękne włosy ze skrzypem i z pokrzywą

Suplementy Artishoq znamy już z poprzednich edycji boxa. Sama testuję wersję ze skrzypem i cieszę się, że suplementy są dodawane do boxów Pure Beauty, dzięki czemu mogę kontynuować kurację.


13. Isdin, Fotoprotector FusionWater Age Repair SPF 50

Krem ochronny z filtrem SPF 50 - kilka próbek, w sam raz na przetestowanie.


14. Apivita, Wine Elixir, liftingujący krem przeciwzmarszczkowy pod oczy

Odżywczy krem pod oczy i na okolice ust. Zawiera polifenole, czyli substancje działające silnie przeciwstarzeniowo. Kolejne próbki do przetestowania, fajnie, bo nie znam tej marki :)


Jak Wam się podoba ta edycja? Ja jestem bardzo zadowolona. Dajcie znać w komentarzach co myślicie o Enjoy The Sunshine!




*współpraca z Pure Beauty*

5 komentarzy:

  1. Boska zawartość, dla mnie lepsza niż wyspy skarbów :) Najbardziej ucieszył mnie krem bb, olejek, serum.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna zawartość pudełka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam wypróbować serię kosmetyków do włosów od https://beautyfair.pl/ Mają w swojej ofercie kosmetyki do stylizacji po kreatywnym prostowaniu. Kosmetyki mega dobrej jakości polecam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja od siebie polecam przetestować krem Ovashape ;) Podobno daje niesamowite efekty i ciekawi mnie kiedy pojawi się w Rossmanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne kosmetyki, sam korzystam z maski do włosów, które dobrze się sprawdzają na moje włosy.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.
Copyright © 2016 Jednafiga Blog , Blogger