sobota, 11 czerwca 2022

Golden Rose Nude Look wypiekany puder - moja opinia

 Cześć!

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moje ostatnie odkrycie, czyli wypiekany puder do twarzy Golden Rose Nude Look. Puder znalazłam w pudełku Pure Beauty Positive Vibes i od razu wpadł mi w oko - aksamitna konsystencja, lekki pigment i rozświetlające drobinki, już na wstępie wydawał się bardzo obiecujący!

Puder zamknięty jest w plastikowym pudełeczku. Ma delikatny pigment, rozświetlające drobinki i kremowy zapach. Najłatwiej nakłada mi się go za pomocą pędzla, daje wtedy bardzo naturalny i lekki efekt.
Puder wyrównuje koloryt skóry, wygładza cerę i lekko ją rozświetla, oraz utrwala makijaż. Ma ciepłe tony i wydaje się dosyć ciemny, ale na szczęście po nałożeniu na twarz nie wygląda aż tak ciemno, dla mojej jasnej cery jest idealny. Jest to kosmetyk, który sprawdzi się zarówno na co dzień jak i na większe wyjścia.
Puder Nude Look to prawdziwa perełka. Jest niedrogi, a przy tym świetny jakościowo i bardzo wydajny. Na pewno będę z chęcią po niego sięgać, uwielbiam ten naturalny i lekki efekt który mi daje.
Znacie produkty Golden Rose z serii Nude Look?

Miłego dnia!


Post powstał we współpracy z Pure Beauty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.
Copyright © 2016 Jednafiga Blog , Blogger