niedziela, 10 lipca 2022

WySPA Skarbów - unboxing najnowszego pudełka od Pure Beauty!

 Cześć!



Niedawno dotarło do mnie pudełko Pure Beauty Wyspa Skarbów, pełne wakacyjnych perełek. I wiecie co? Jak uwielbiam pudelka od Pure Beauty, tak teraz zawartość przekroczyła moje najśmielsze oczekiwania. W boxie znalazłam aż 15 bardzo ciekawych produktów, z których można ułożyć prawdziwy wakacyjny niezbędnik. Już wiem, że wiele z tych produktów zabiorę na wakacyjny wyjazd :)



Co znalazłam w pudełku Wyspa Skarbów?

1. Dermedic Sunbrella, krem ochronny SPF 50+, UV+, IR+, VL

Produkt idealny na lato. Uwielbiam kremy z filtrem i używam ich przez cały rok, ale latem sięgam po mocniejsze filtry. Tutaj mamy SPF 50+, a także ochronę przed promieniowaniem UVA, promieniowaniem podczerwonym IR i niebieskim światłem. Mamy tu więc pełną ochronę, a do tego krem fajnie nawilża, nie szczypie w oczy i nie bieli skóry. Od razu zabrałam go do przetestowania!



2. Uriage, aktywnie nawilżająca maseczka na noc

Intensywnie nawilżająca maseczka na noc. Przyda się do wieczornej regeneracji po słonecznym dniu :) Maseczka ma lekką konsystencję, wspomaga odbudowę bariery hydrolipidowej skóry, nawilża i działa kojąco. Muszę ją zabrać na urlop, coś czuję, że może się przydać.



3. Soraya Naturalnie, maska na tkaninie

Łagodząca maseczka na tkaninie, przeznaczona dla skóry potrzebującej ukojenia. Nawilża, koi i zapobiega uciekaniu wody z naskórka. Maseczek nigdy dość :) 



4. Mbeauty, odbudowująca maska - serum z olejkiem kokosowym i probiotykami

Inną wersję maski od Mbeauty znalazłam już w poprzedniej edycji boxa. Maseczka bardzo przypadła mi do gustu, po jej użyciu moja skóra była przyjemnie nawilżona i zregenerowana. Cieszę się, że znowu będę mogła wypróbować maskę z tej firmy.



5. Feedskin, Simple Makeup Remover, płyn micelarny

Delikatny płyn micelarny do wrażliwej skóry twarzy. Dokładnie usuwa makijaż, w tym także makijaż oczu. Pozostawia skórę oczyszczoną, bez uczucia ściągnięcia. Dużym plusem jest szklane opakowanie.



6. Tołpa Pure Trends Healthy Look, pianka do mycia twarzy z kwasem fitowym

Nowość od marki Tołpa, czyli delikatna pianka do mycia twarzy. Uwielbiam pianki, więc bardzo się cieszę, że znalazłam tę nowość w boxie. Według producenta pianka jest łagodna dla skóry, usuwa również resztki makijażu, a do tego zawiera 97% składników pochodzenia naturalnego. Zapowiada się bardzo ciekawie!




7. Dr. Severin, balsam po goleniu

Idealny produkt na lato. Balsam łagodzi podrażnienia i nawilża skórę. Świetnie sprawdza się u mnie po goleniu nóg :)




8. Vita Liberata Tinted Tanning Mist, mgiełka samoopalająca

Bezpieczna opalenizna w sprayu. Nie znam jeszcze tej mgiełki, ale znam markę Vita Liberata i mam do niej duże zaufanie. Super, że mogę  wypróbować kolejny produkt z tej marki.




9. Bielenda Magic Bronze, balsam do ciała ze złotą perłą

Coś, co uwielbiam, czyli rozświetlający balsam do ciała. Tego typu produkty to dosłownie złoto - skóra jest po nich pięknie lśniąca, wygląda jak muśnięta słońcem. Używam balsamu na nogi i na ramiona, efekt jest bardzo dobry :)




10. Silcatil, żel punktowy na odciski

Silcatil także już pojawiał się w boxach Pure Beauty i za każdym razem byłam zadowolona z tych produktów. Tym razem w pudełku znalazł się żel punktowy na odciski i to może być na prawdę fajny produkt. Na pewno schowam go do domowej apteczki :)




11. Onlybio Hair In Balance, odżywka do włosów bez spłukiwania

Kolejny super produkt od Onlybio, czyli najnowsza odżywka bez spłukiwania z serii Hair In Balance. Odżywka ma mocno owocowy zapach. Fajnie dociąża włosy i ułatwia ich rozczesywanie. Jest też bardzo wydajna, jedno opakowanie wystarczy Wam na kilka miesięcy :) 




12. Lirene Instant Smooth, wygładzająca baza pod makijaż

Kolejna nowość, którą chciałam wypróbować. Baza Lirene Instant Smooth będzie doskonałym wyborem, jeśli będziecie chcieli przedłużyć trwałość makijażu. Dodatkowo baza ładnie wygładza skórę, dzięki czemu makijaż wygląda jeszcze lepiej.




13. Vipera Jest!, lakier do paznokci

Piękny, zielony lakier - zakochałam się w tym kolorze!




14. Himalaya Gum Expert Sparkly White, pasta do zębów

Fajna pasta na co dzień - delikatnie usuwa lekkie przebarwienia i dba o dziąsła. Ma przyjemny, miętowy smak. Zapowiada się ciekawie :)



15. Karta podarunkowa do parku trampolin Jump World

Bardzo ciekawa pozycja - karta podarunkowa do parku trampolin dla 2 osób. Niestety można ją zrealizować tylko w Warszawie, ale jest ważna aż do końca roku, więc może jeszcze uda mi się ją wykorzystać. Uwielbiam trampoliny!




Femannose, suplement diety

Dodatkowo w pudełku znalazłam także saszetkę z próbką suplementu Femmanose z D-mannozą. Femmanose to suplement wspomagający leczenie infekcji układu moczowego. 




Jak Wam się podoba pudełko WySPA Skarbów? Który produkt najbardziej Was zaciekawił?



*post powstał we współpracy z Pure Beauty*

1 komentarz:

Obsługiwane przez usługę Blogger.
Copyright © 2016 Jednafiga Blog , Blogger