niedziela, 10 lipca 2022

Pielęgnacyjna pomadka do ust z fitrem UV Herbapol Polana

 Cześć!


Dzisiaj mam dla Was propozycję ciekawego produktu do ust na lato. Chodzi o pomadkę pielęgnacyjną do ust z SPF 20 od Polana. Pomadkę znalazłam w boxie Pure Beauty May Be Great i od razu zabrałam się za testowanie :) 


Pomadka to produkt, który musi być zawsze w mojej torebce. Używam jej co chwilę, bo często mam przesuszone usta. Ostatnio dokucza mi też słońce, które dodatkowo podrażnia moje usta. Z pomocą przyszła mi pomadka Polana. Nie dość, że świetnie nawilża to jeszcze zawiera filtr przeciwsłoneczny, który dodatkowo pomaga chronić skórę przed ostrym słońcem.


W składzie pomadki znajdziemy:

- olej z nasion maku - intensywnie nawilża,

- olej z rokitnika - nawilża skórę, zawiera antyoksydanty,

- olej z wiesiołka - poprawia elastyczność skóry,

- olej rycynowy - natłuszcza skórę.


Skład:

Isostearyl Isostearate, Ricinus Communis Seed Oil, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, Octyldodecanol, Cera Microcristallina, Hydrogenated Vegetable Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Candelilla Cera, Diethylamino Hydroxybenzoyl Hexyl Benzoate, Ethylhexyl Triazone, Copernicia Cerifera Cera, C10-18 Triglycerides, Cera Alba, Parfum, Hydrogenated Palm Acid, Stearyl Stearate, Oenothera Biennis Oil, Titanium Dioxide,C12-15 Alkyl Benzoate,Polyhydroxystearic Acid, Alumina,Stearic Acid, Helianthus Annuus Seed Oil,Trifolium Pratense Leaf Extract, Hippophae Rhamnoides Oil, Rosmarinus officinalis Leaf Extract, Papaver Orientale Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Tocopherol, Beta-Sitosterol, Squalene, Ascorbyl Palmitate, Lecithin, Propylene Glycol, Hydrogenated Vegetable Glycerides Citrate.




Pomadka ma lekko malinowy zapach i neutralny smak. Na ustach utrzymuje się dosyć długo, chociaż oczywiście muszę ją reaplikować po jedzeniu :) SPF 20 to całkiem spora ochrona jak na pomadkę, fajnie, że Herbapol pomyślał o tym, aby dodać do takiego produktu filtr. Mam wrażenie, że na naszym rynku wciąż jest mało pomadek z filtrem, a przecież usta też warto chronić przed słońcem. 

Pomadka dostępna jest m.in. w sklepie producenta: KLIK, kosztuje 8,99 zł, czyli jest w bardzo atrakcyjnej cenie. Polecam bardzo, sama zrobię sobie jej zapas :) 

Używacie pomadek z filtrem SPF?

*post we współpracy z Pure Beauty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.
Copyright © 2016 Jednafiga Blog , Blogger