poniedziałek, 13 czerwca 2022

Hydrolat malinowy Oleiq - idealny hydrolat na lato!

 Hej hej!

Kto lubi maliny? Ja je wręcz uwielbiam ❤️ Dlatego bardzo ucieszyłam się, kiedy znalazłam hydrolat malinowy Oleiq w boxie Pure Beauty Positive Vibes. Miałam już kilka hydrolatów malinowych i bardzo je polubiłam, tym bardziej nie mogłam się doczekać aż przetestuję hydrolat Oleiq.


Według producenta: Działanie: Hydrolat z malin intensywnie nawilża i wygładza skórę. Poprawia krążenie i ujednolica koloryt. Zwiększa jędrność i elastyczność, hamując przy tym procesy starzenia. W pielęgnacji włosów działa przeciwłupieżowo. Przeznaczenie: Hydrolat polecany do każdego typu cery. Sposób użycia: Rozpylić bezpośrednio na oczyszczoną skórę twarzy, szyi, ciało lub włosy i pozostawić do wchłonięcia.

Ja używam hydrolatu głównie na twarz i dekolt, po oczyszczeniu skóry żelem. Po prostu psikam nim na oczyszczoną skórę, aplikacja jest tak prosta jak tylko się da. Atomizer jest wygodny i ładnie aplikuje produkt. Hydrolat tonizuje skórę, dzięki czemu jest ona przygotowana na kolejne etapy pielęgnacji. Do tego orzeźwia i odświeża. Myślę, że będzie to świetny wybór na lato, jest to na prawdę lekki kosmetyk, sprawdzi się nawet w czasie upałów.

Hydrolatu można także używać do utrwalenia makijażu, szczególnie mineralnego - wystarczy spsikać twarz mgiełką i zostawić do wyschnięcia. Efekty są zaskakująco dobre :)



Cena hydrolatu malinowego Oleiq to ok. 32 zł i moim zdaniem jest to na prawdę dobra kwota jak na taką jakość produktu. Polecam!



*post powstał we współpracy z Pure Beauty*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.
Copyright © 2016 Jednafiga Blog , Blogger