wtorek, 26 kwietnia 2022

Maybelline Instant Anti-Age Eraser - ulubiony korektor pod oczy

 Cześć!

Używacie korektora w swoim codziennym makijażu? Ja zazwyczaj nakładam odrobinę pod oczy, aby przykryć cienie. Zwykle wybieram więc korektory, które mają dobre krycie, są trwałe i nie wchodzą w załamanie powieki. Jednym z moich faworytów jest Maybelline Instant Anti-Age Eraser.
Korektor Maybelline ma nietypowe opakowanie z gąbeczką. Teoretycznie gąbeczka służy do nakładania produktu, jednak osobiście wolę go wklepać palcem, daje wtedy o wiele lepszy efekt. Korektor ma duże krycie, ale przy tym wygląda naturalnie i nie tworzy efektu maski. Nie wchodzi w załamanie powieki, nadaje się także jako baza pod cienie.



Na zdjęciu poniżej możecie zobaczyć jak wygląda w akcji, tutaj jest po lekkim przypudrowaniu - jak dla mnie efekt jest świetny. Korektor ma ogromną gamę kolorów. U mnie możecie zobaczyć jak wygląda odcień 01.




Podsumowując, korektor sprawdza się u mnie bardzo dobrze. Spełnia moje wszystkie wymagania, a przy tym jest niedrogi i łatwo dostępny. Nic więc dziwnego, że do tej pory zużyłam już kilka opakowań 🙂

Dajcie znać, jaki korektor jest Waszym ulubieńcem :)

*Post powstał we współpracy z Pure Beauty*






2 komentarze:

  1. Że ja jeszcze nie przetestowałam tego korektora to ja się mocno zastanawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio widziałam w Rossmannie i zastanawiałam się czy kupić... po recenzji skuszę się na zakup i wypróbuję w boju :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.
Copyright © 2016 Jednafiga Blog , Blogger