wtorek, 9 lutego 2021

Naturalne zakupy w sklepie Bee.pl

 Cześć!


Ostatnio coraz częściej robię zakupy w sklepach internetowych. W dzisiejszych czasach jest to zdecydowanie wygodniejsza i bezpieczniejsza opcja ;) 

Szukając kosmetycznych promocji natrafiłam na sklep Bee.pl, który od razu bardzo mnie zaciekawił. Sklep Bee ma w swojej ofercie mnóstwo naturalnych kosmetyków, ale także chemię domową, naturalną żywność, zabawki, produkty dla dzieci i suplementy diety. Asortyment sklepu jest bardzo szeroki, co bardzo mnie cieszy, bo można zrobić większe zakupy i zapłacić tylko raz za przesyłkę :) 


Ostatnio w sklepie Bee.pl skusiłam się na:


1. Masełko do ciała buziaczek Miodowa Mydlarnia

cena: 38,99 zł 

Miodową Mydlarnię poznałam na Ekocudach i od razu bardzo polubiłam. Firma ma wiele ciekawych, naturalnych produktów z dodatkiem miodu albo wosku pszczelego. Masło do ciała Buziaczek ma gęstą, treściwą konsystencję, ładny zapach i świetne działanie. Używam go do smarowania przesuszonej skóry rąk i jestem zachwycona efektem. Masełko doskonale nawilża, natłuszcza i odżywia skórę. Produkt w sam raz na zimę :) 



2. Ujędrniający żel pod prysznic o zapachu kiwi i winogron LaQ

cena: 8,99 zł 

Jestem wielką fanką naturalnych żeli LaQ, biorę je w ciemno :) Żel o zapachu kiwi i winogron brzmiał intrygująco, dlatego się na niego zdecydowałam i to był strzał w dziesiątkę! Żel pachnie świeżo i cudownie, w dodatku czuć go na skórze. Żel ma przyjemny, naturalny skład. Jeśli tak jak ja lubicie LaQ to koniecznie sprawdźcie asortyment Bee, mają mnóstwo produktów od LaQ i bardzo fajne ceny ;)



3. Malinowy peeling do ust Mokosh

cena: 26,99 zł 

W okresie zimowym peeling do ust to obowiązkowy produkt w mojej kosmetyczce. Peeling Mokosh ma naturalny skład, w którym znajdziemy brązowy cukier, wosk pszczeli, lanolinę i masło shea. Peeling delikatnie wygładza i natłuszcza usta, dzięki czemu usta wyglądają ładnie i gładko. Produkt zapakowany jest w szklany słoiczek i ekologiczny kartonik :)




4. Mus do mycia twarzy pralinka LaQ

cena: 14,99 zł

Miałam już mus do mycia ciała oraz żel pod prysznic z tej serii, teraz do kompletu mam też mus do mycia twarzy. Kosmetyk pachnie jak biała czekolada, bardzo słodko i apetycznie. Do tego ma urocze opakowanie!



5. Drożdżowa maska do włosów Babuszka Agafia

cena: 10,08 zł 

Jeden z moich kosmetyków pewniaków. Miałam już kilka opakowań i maska świetnie się u mnie sprawdza. Po jej użyciu włosy są miękkie, sypkie i błyszczące. Maska jest bardzo wydajna, wystarcza na długi czas. Czasami używam jej jako dodatku do domowej maseczki do włosów z galaretki, świetnie się sprawdza. 



6. Naturalne mydło dla dzieci jaśmin Yope

cena: 19,78 zł

Kolejny kosmetyk pewniak. Mydła Yope znam od lat, zużyłam już dziesiątki opakowań i biorę je w ciemno. Tym razem zdecydowałam się na wersję dla dzieci, ze względu na urocze opakowanie. Opakowanie jest wielorazowe, można je napełniać wielokrotnie :) Mydło jest bardzo delikatnie i ma piękny, delikatny zapach jaśminu. Nadaje się nie tylko dla dzieci, będzie w sam raz dla całej rodziny i dla każdego miłośnika uroczych opakowań :)



7. Naturalny płyn do czyszczenia kuchni Econaturo

cena:7,99 zł

Na koniec wpadło mi coś praktycznego, czyli naturalny płyn do czyszczenia kuchni Econaturo. Płyn jest bardzo uniwersalny i świetnie radzi sobie z różnymi zanieczyszczeniami, nie tylko z tymi kuchennymi ;)



Przesyłka ze sklepu Bee była porządnie zapakowana, wszystkie produkty były zabezpieczone taśmą i folią bąbelkową. Przesyłka doszła szybko i sprawnie. Na pewno będę korzystać ze sklepu Bee, podoba mi się ich szeroki asortyment naturalnych produktów i niskie ceny :) 


Znacie sklep Bee? Mieliście już okazję do zakupów? :)


____________________________

Post powstał we współpracy ze sklepem Bee.pl

2 komentarze:

  1. Ładnie się o obkupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio wpadłam na tą drogerię i prawie zrobiłam zakupy :) w dodatku niemałe :D

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.
Copyright © 2016 Jednafiga Blog , Blogger