niedziela, 19 stycznia 2020

Nowa Kosmetyka - Tonik z którym idzie gładko (tonik na skórki, pory i inne zmory) - moja opinia

Cześć,


dzisiaj przychodzę do Was z recenzją mojego ostatniego odkrycia, czyli toniku z którym idzie gładko (teraz: toniku na skórki, pory i inne zmory) od Nowa Kosmetyka. Jeśli jesteście ciekawi czy warto go kupić i jakie były u mnie efekty stosowania, to zapraszam do lektury!

Tonik z którym idzie gładko to kolejny produkt który poznałam dzięki boxom Terra Botanica od Lost Alchemy Jest to mój pierwszy produkt od Nowa Kosmetyka i mam nadzieję że nie ostatni :)

Tonik jest w pełni naturalny i naładowany składnikami aktywnymi, takimi jak:


❤️ Napar z owoców dzikiej róży - zawiera naturalne przeciwutleniacze i witaminy
❤️ Napar z kwiatów hibiskusa - zawiera naturalne kwasy, które wspomagają złuszczanie skóry
❤️ Napar z liści mięty - odświeża i tonizuje
❤️ Kwas mlekowy - złuszcza skórę, dzięki czemu wspomaga jej regenerację
❤️ Mocznik - składnik nawilżający.



Zamknięty jest w szklanej butelce z pompką o pojemności 100 ml. Przeznaczony jest w szczególności dla skóry szarej, zmęczonej, z zatkanymi porami i zaskórnikami.

Głównym zadaniem toniku z którym idzie gładko jest pobudzanie skóry do złuszczania. Dzięki złuszczaniu nasza skóra szybciej się regeneruje, przez co wygląda ładniej i zdrowiej. Ponadto tonik przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych, więc warto go stosować między myciem a nakładaniem kremu i serum.


Tonik stosuje regularnie od miesiąca. Moja skóra jest wrażliwa, więc zamiast używać go raz dziennie, tak jak zalecił producent, robię to co drugi dzień. Zauważyłam że moja skóra zrobiła się bardziej promienna, a tonik delikatnie rozjaśnił drobne przebarwienia. Nie zauważyłam niestety żeby tonik w znaczący sposób wpłynął na widoczność moich rozszerzonych porów ale poczekam jeszcze trochę na efekty - tonik jest wydajny więc jeszcze sporo mi zostało 😉

Ogólnie oceniam ten produkt na plus, jest bardzo fajny i ciekawy. Pamiętajcie tylko, że kosmetyki z kwasami stosujemy w okresie jesienno-zimowym, kiedy jest mniej słońca, a w czasie korzystania z kwasów trzeba stosować filtry UV 😊

Wypróbowaliście już ten tonik? Jakie jeszcze produkty polecacie od Nowa Kosmetyka? Chcecie jakąś recenzję?



Miłego wieczoru!

PS. Zapraszam na moje konto na IG: Jednafiga_blog :)

_________________________
tonik z którym idzie gładko, tonik na skórki, pory i inne zmory, Nowa Kosmetyka, kosmetyki naturalne, blog kosmetyczny, recenzja, opinia, efekty

2 komentarze:

  1. bardzo mi sie podoba ten tonik mam ochote go kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Korzystałam i sprawdził się super, musiałabym znowu wrócić do tego toniku;) zamawiacie kosmetyki online? Ja bardzo często przez stronkę https://koreabu.pl

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.
Copyright © 2016 Jednafiga Blog , Blogger