niedziela, 27 sierpnia 2017

Witajcie na moim blogu :)

Witajcie na moim blogu :)

Mam na  imię Agata, mam 22 lata i mieszkam w Poznaniu. Od dawna myślałam o założeniu bloga, w końcu postanowiłam wcielić mój plan w życie. Interesuję się kosmetykami, uwielbiam je testować i recenzować, więc to właśnie o nich przeczytacie tu najwięcej. Od dwóch lat prowadzę  profil na Dresscloud pod nickiem Jednafiga, gdzie niemal codziennie zamieszczam krótsze bądź dłuższe wpisy. Na blogu postaram się umieszczać nieco dłuższe posty, ale mam nadzieję że nie będą one nudne :)

Poza kosmetykami uwielbiam też koty, to moja wielka miłość - sama mam jedną Kicię, która może czasem zawitać na zdjęciach. Uwielbiam zakupy na aliexpress, więc pewnie czasem pojawią się wpisy na ten temat. Do tego możecie się spodziewać od czasu do czasu różnego rodzaju dodatków, biżuterii, rzeczy do domu, różnych drobiazgów... Będą też oczywiście konkursy i rozdania :) Zachęcam do regularnego zaglądania, będzie mi bardzo miło jeśli dacie znać w komentarzach jak Wam się podoba dany wpis :)

Zapraszam do lektury!
Jednafiga


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.
Copyright © 2016 Jednafiga Blog , Blogger